Jesteśmy grupą zarządców nieruchomości, którzy przez ponad 10 lat pracowali dla jednego z warszawskich liderów rynku zarządzania nieruchomościami mieszkalnymi. Uczyliśmy się tam zawodu, budowaliśmy skuteczne zespoły i usprawnialiśmy standardy, a z zamiłowania kształciliśmy i przygotowywaliśmy do pracy nowe pokolenia Zarządców.
W znacznym stopniu sukces tej firmy to nasz osobisty sukces. Teraz przyszedł czas na budowanie swojej własnej marki – Acresta. Właśnie pod tym szyldem chcemy uczestniczyć w dalszym rozwoju rynku zarządzania nieruchomościami na terenie Warszawy.
Nasz zespół to sprawdzeni specjaliści z zakresu zarządzania nieruchomościami z różnorodnym doświadczeniem i sukcesami na koncie. Mamy za sobą wiele lat cyklicznych szkoleń, które nie tylko dały nam wiedzę niezbędną do prawidłowego zarządzania nieruchomością, ale wraz ze zdobytym doświadczeniem spowodowały, że jesteśmy zdyscyplinowani i samodzielni, nie brakuje nam motywacji i kreatywności, a elastyczność to nasza metoda działania.
Jesteśmy gotowi stawić czoła każdej sytuacji na Twojej nieruchomości.
Karolina Jurczak
Partner Zarządzający



Co oferujemy

Świetni ludzie
Najistotniejszym elementem, dobrze zarządzanej nieruchomości, jest starannie dobrany zarządca czy administrator nieruchomości. Wolimy go jednak nazywać opiekunem nieruchomości, którego głównym zadaniem jest dbanie o zaspokajanie potrzeb właścicieli.
Nasz opiekun zajmuje się co najwyżej czterema obiektami. Na bieżąco monitujemy obłożenie pracą, a kiedy sezonowo wzrasta dodatkowo go wspomagamy, aby każdemu klientowi mógł poświęcić wystarczającą ilość czasu i dobrze zadbać o jego potrzeby.

Bezpieczeństwo
Na bieżąco doradzamy Zarządowi Wspólnoty, terminowo zlecamy i nadzorujemy wszelkie niezbędne przeglądy, ale również zapewniamy ochronę starannie wybranego ubezpieczyciela, na warunkach uwzględniających specyfikę konkretnej nieruchomości. Natomiast sami jesteśmy ubezpieczeni do kwoty 4,7 mln zł. Ważne jest dla nas również bezpieczeństwo dokumentacji oraz ciągłość realizacji spraw. Tuż po przejęciu dokumentacji skanujemy ją i archiwizujemy.

Skuteczna komunikacja
To uśmiech na twarzach naszych Klientów. Wielokrotnie przekonaliśmy się, że bez rozmów, sprawnie przeprowadzonych spotkań, prawidłowo sformułowanych ogłoszeń oraz na czas dostarczonych wiadomości, nasza praca nie byłaby aż tak skuteczna i dobrze postrzegana. Dzięki prawidłowemu przepływowi informacji uniknęliśmy wielu nieporozumień, zbędnych konfliktów, a z biegiem lat udawało się nawet doprowadzić do rozwinięcia miłej i przyjaznej sąsiedzkiej atmosfery.

Spotkania zapoznawcze na początku współpracy
Rozpoczynając współpracę z nową wspólnotą mieszkaniową organizujemy spotkanie zapoznawcze, na którym przedstawiamy się i poznajemy Mieszkańców oraz ich potrzeby. Chcemy możliwie najszybciej skoncentrować swoją uwagę na najistotniejszych problemach do rozwiązania tak aby zarządzanie Państwa nieruchomością przebiegało sprawnie i skutecznie.

Najnowocześniejsze narzędzia
Na co dzień, intensywnie wykorzystujemy takie narzędzia, jak strefa mieszkańców, ankiety, biuletyny, masowa korespondencja mailowa oraz smsowa, dzięki której w szybki sposób możemy dotrzeć, np. z informacją o awarii bramy garażowej oraz poinformować o terminie jej naprawy. Pracujemy na najnowszym oprogramowaniu, które znacznie usprawnia zarządzanie nieruchomościami oraz gwarantuje naszym współpracownikom dostęp do informacji, praktycznie z każdego miejsca i zapewnia ciągłość realizacji zgłoszonych spraw.

Elastyczna forma dyżurowania
Bardzo wierzymy w skuteczność bezpośredniego kontaktu z Właścicielem nieruchomości, dlatego zamiast stałych cotygodniowych dyżurów proponujemy bardziej elastyczne rozwiązanie. Każdy Mieszkaniec, który potrzebuje bezpośredniego kontaktu, nie musi już czekać na dyżur, wystarczy że skontaktuje się z nami oraz umówi w uzgodnionym terminie i miejscu.

Doradzamy
Dotychczasowe lata doświadczeń pozwalają nam odpowiedzialnie doradzać w trudnych sytuacjach. Jednak, gdy potrzebna jest bardziej wyspecjalizowana pomoc, na stałe współpracujemy z jedną z najlepszych kancelarii prawnych obsługujących wspólnoty mieszkaniowe – Nowicki&Ziemczyk. Dzięki tej współpracy zapewniamy Państwu pełne doradztwo prawne w zakresie zarządzania nieruchomością wspólną.

Raportujemy
Na indywidualne życzenie, ustalamy i dopasowujemy sposób informowania o tym, co już zrobiliśmy i nad czym jeszcze pracujemy. Wykorzystujemy do tego najnowocześniejsze narzędzia do zarządzania projektami, dając również dostęp do nich członkom Zarządu, a wszystko po to, aby współpraca była płynna i co najważniejsze skuteczna oraz dobrze odbierana przez Mieszkańców administrowanej nieruchomości.

Kontrolujemy
Aby zapewnić jak najlepszą jakość naszej usługi, zapewniamy dodatkowe kontrole, administrowanych przez nas nieruchomości, przez tzw. tajemniczego klienta. Dzięki temu oczyma innej osoby możemy dowiedzieć się o czymś, czego w trakcie bieżącej pracy możemy nie zauważyć. Poza tym wewnętrzny system samokontroli maksymalizuje szanse na sukces.

Korzyści ze współpracy z nami
To nie tylko dobrze zarządzana i zadbana nieruchomość, oferujemy również:
- nasze osobiste bardzo duże zaangażowanie w sprawy każdej wspólnoty!!!
- darmową windykację sądową,
- bardzo atrakcyjne stawki na zakup mediów,
- najlepszą na rynku opiekę brokera ubezpieczeniowego w najkorzystniejszej cenie.

Prezenty na start!!!
- Audyt usług zarządzania nieruchomością, wraz z określeniem najpilniejszych do zrealizowania potrzeb oraz sposobów ich wdrożenia w życie.
- Karta osobliwości Wspólnoty, w której określamy nietypowe ustalenia, rozwiązania stosowane na danej nieruchomości.
- Atrakcyjne rabaty za skuteczne polecenie naszych usług sąsiednim wspólnotom.

Uchwały
Wspólnotom, którym na bieżąco nie świadczymy usługi zarządzania nieruchomością, możemy sprawdzić prawidłowość i kompletność podjętych we wspólnocie uchwał lub przygotować uchwały pod indywidualne potrzeby.

Umowy
Na indywidualne zlecenie możemy przeanalizować dotychczasowe umowy i funkcjonalności przyjętych we wspólnocie rozwiązań oraz sprawdzić kompletność dokumentacji wspólnoty.

RODO
Wiele wspólnot mieszkaniowych nie ma świadomości, że kwestia przetwarzania ochrony danych osobowych powinna być uregulowana w formie odrębnego dokumentu. My mamy w tym doświadczenie i możemy pomóc w przygotowaniu niezbędnych dokumentów, przy uwzględnieniu indywidualnych potrzeb wspólnoty. Sami również mamy ten obszar bardzo dobrze opracowany. W bieżącej pracy zwracamy na te kwestie bardzo dużo uwagi.

Audyt
Możemy również wykonać kompleksowy audyt całego procesu zarządzania nieruchomością (analiza dokumentacji, przyjętych rozwiązań, dopasowania aktualnych zakresów usług do rzeczywistych potrzeb, benchmarking usług zewnętrznych, itp.).

Opinie eksperckie
Wykonujemy także opinie eksperckie dotyczące wskazanych problemów z zakresu zarządzania nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych wraz z sugestią koniecznych do podjęcia kroków. Dysponujemy szerokim bagażem dotychczasowych doświadczeń oraz ekspertów specjalizujących się w wielu obszarach rynku nieruchomości.
Co o nas mówią


Bogate doświadczenie i szeroki zakres usług pozwala firmie Acresta na kompleksowe podejście do każdej kwestii, a przedstawiana oferta firmy jest wiarygodna i rzeczywiście realizowana. Z przyjemnością możemy polecić wszystkim zainteresowanym usługi firmy Acresta Sp. z o.o.


Pani Karolina Jurczak bardzo dobrze komunikowała się z mieszkańcami oraz Zarządem naszej wspólnoty oraz skutecznie rozwiązywała wszelkie problemy. Dzięki zaangażowaniu oraz wysokiej kulturze osobistej Pani Karoliny nasza współpraca była efektywna oraz przebiegała w miłej atmosferze


Pan Paweł Nowicki pomógł nam przejść przez proces zmiany sposobu zarządu naszą nieruchomością z zarządu powierzonego na właścicielski. Proces ten trwał ponad rok, a my stale mogliśmy liczyć na jego pomoc, wzory dokumentów oraz fachowe doradztwo.


Pani Monika Brzuszczak pomogła nam przejść przez burzliwy okres uporządkowania tematów wspólnoty po jej przejęciu przez Zarząd składający się z mieszkańców. Sprawnie radziła sobie z koordynacją działań. Wielokrotnie słyszeliśmy pochwały z ust mieszkańców na temat szybkości odpowiedzi na maile oraz rozwiązywania zgłaszanych problemów.


Pan Paweł Nowicki podczas naszej kilkuletniej współpracy wykazał się dużą odpowiedzialnością, organizacją pracy oraz zaangażowaniem w życie wspólnoty. Doświadczenie, umiejętności oraz chęć pomocy Pana Pawła pozwoliły nam na zakończenie wielu istotnych spraw tak strategicznych dla życia wspólnoty, jak również tych pozwalających na wprowadzenie oszczędności czy poprawy jakości życia na nieruchomości.


Pani Karolina Jurczak zajmowała się Wspólnotą w najtrudniejszym okresie jej dotychczasowego funkcjonowania. Pomimo wielu przeszkód wspólnie ze współpracownikami wyprowadziła nasze sprawy na prostą. Wiedza merytoryczna, kultura osobista, umiejętności interpersonalne, to cechy Pani Karoliny, które gwarantują profesjonalne zarządzanie nieruchomością.


Pani Monika Brzuszczak to osoba pełna pozytywnej energii. Nie pozostawia niezamkniętych spraw. Wytrwale dąży do realizacji ustalonych celów i je osiąga.


Pani Karolina Jurczak jest osobą zdyscyplinowaną i dobrze zorganizowaną. Posiada wiedzę merytoryczną i wieloletnie doświadczenie. Kilkuletnie administrowanie przez Panią Karolinę naszą Wspólnotą przebiegało bez najmniejszych zastrzeżeń.


Pani Monika jest osobą energiczną i samodzielną, działającą proaktywnie zarówno w codziennych sprawach dotyczących mieszkańców nieruchomości jak i w sytuacjach kryzysowych wymagających szybkiego podejmowania decyzji, niejednokrotnie pod presją czasu.
Specjalnie dla mieszkańców

Sms-em poinformujemy o awarii na budynku oraz kiedy zostanie usunięta, abyś mógł to uwzględnić w swoich planach.

Mailem będziemy systematycznie informować o najważniejszych sprawach wspólnoty, abyś nie musiał dowiadywać się o wszystkim dopiero na zebraniu.

Zaopiekujemy się Twoją tablicą ogłoszeń, aby ładnie, czysto i schludnie wyglądała.

Dopilnujemy, aby przed weekendem oraz świętami budynek został specjalnie wysprzątany, a znajomi lub rodzina, których zapraszasz już od samego wejścia mieli dobry humor ;-)

Nie będziesz musiał czekać na cotygodniowy dyżur, aby się z nami spotkać w celu rozwiązania Twojego problemu. Wystarczy, że zadzwonisz lub napiszesz maila, abyśmy mogli wspólnie ustalić najszybszy termin i wygodne miejsce spotkania.

Uśmiech, życzliwość i zaangażowanie, a to wszystko po to, abyś jak najlepiej czuł się w swoim domu.
Co nowego Wszystkie wpisy

5 lat Acresty
W tym roku minęło już 5 lat działalności Acresty na warszawskim rynku zarządzania nieruchomościami....

Wiemy, jak szukać oszczędności w budynkach
Wszyscy z niepokojem patrzymy na galopujące ceny i zastanawiamy się jak zmniejszać ponoszone codziennie koszty. Sprawdź, gdzie tym razem znaleźliśmy...

Fotowoltaika w naszym wykonaniu
Dzięki zaufaniu współwłaścicieli nieruchomości przy ul. Ryżowej 44 w Warszawie doprowadziliśmy do pierwszego w naszej firmie montażu paneli fotowoltaicznych....
Kontakt
Warszawa
Acresta Sp. z o.o
04-041 Warszawa, ul. Ostrobramska 101 lok. 243
XIII Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
Kapitał Zakładowy: 30.000,00 PLN
KRS 0000689750
NIP 113-294-83-11
REGON 367999137
Zadzwoń:
+48 608 111 986
Napisz:
kontakt@acresta.pl
Kariera

Paweł Nowicki

Karolina Jurczak

Monika Brzuszczak
Wyślij swoje CV.
Zapraszamy!